Papildomapaieška

Sąlygos ir terminai

 

Žalos valdymo politika

Taikytina nuomojam turtui šiose šalyse: Vokietija, Prancūzija, Jungtinė Karalystė, Italija, Portugalija, Ispanija, Belgija.

Norėdami gauti daugiau informacijos apie žalos valdymo politiką kitose šalyse, žr. nuomos sąlygas ir nuostatas, taikomas šiose šalyse.

 

Kas atsitiks, jei jūs nuomos metu padarysite žalą transporto priemonei?

 

Kiek mums teko patirti, mūsų nuomininkai vairuoja labai atsargiai ir įvyksta nedaug avarijų. Taigi žala transporto priemonei yra ne taisyklė, o išimtis. Tačiau svarbu suprasti, kaip mes valdysime žalą, jei ji bus padaryta.

 

„Europcar“ įdiegė aiškią žalos valdymo politiką, paaiškinančią, kaip mes išrašysime sąskaitas faktūras jums už bet kokią žalą, padarytą transporto priemonei nuomos metu. Visa šios politikos versija pateikta mūsų sąlygose ir nuostatose.


 

Jūs negalite būti visiškai atsakingi

 

Atkreipkite dėmesį, kad pagal apsaugą, kurią įsigijote nuomojamam turtui, jums gali nereikėti mokėti už žalą arba galite būti tik iš dalies atsakingi. Peržiūrėkite „Europcar“ draudimo ir apsaugos nuostatas, išdėstytas sąlygose ir nuostatose.

1. Žala, nustatyta jums grąžinant transporto priemonę

Jei jums grąžinant transporto priemonę „Europcar“ agentas ar atstovas nustato žalą, jūs galite pripažinti žalą pasirašydami transporto priemonės grąžinimo aktą. Tada „Europcar“ jums pateiks sąskaitą faktūrą, kurioje nurodomos remonto išlaidos ir administravimo mokestis už žalos šalinimą ir transporto priemonės laikiną nenaudojimą, kurį turėsite sumokėti. 

 

Remonto išlaidos gali skirtis pagal žalą:

→ Lengva žala, nedidelė žala, kuri neturi įtakos saugiam transporto priemonės vairavimui, pvz., įbrėžimai, nedideli smūgiai į priekinį stiklą, įbrėžimai ant buferio: Mokesčiai nurodomi remiantis „Europcar“ rekomenduojamu kainoraščiu, esančiu bet kuriame „Europcar“ punkte. 

→ Reikšmingesnė žala, dėl kurios pablogėja transporto priemonės naudojimas ir jos laikinai negalima naudoti, pvz., kėbulo pažeidimai. Šios rūšies žalą įvertina nepriklausomas ekspertas ir mokestis priklauso nuo eksperto ataskaitos arba išlaidų sąmatos, pateiktos nepriklausomų automobilių remonto dirbtuvių.

 

Jeigu ginčysite žalos dydį ir nuspręsite nepasirašyti transporto priemonės grąžinimo akto, „Europcar“ taikys toliau aprašytą procedūrą (žr. 2 skyrių).

2. Žala, nustatyta pasibaigus nuomos terminui ir jums išvykus

(pvz., jūs palikote transporto priemonę ne darbo valandomis)

 

Jei „Europcar“ agentas ar atstovas nustato žalą tikrindamas transporto priemonę pasibaigus nuomos terminui ir jums išvykus, „Europcar“ atsiunčia jums šiuos dokumentus:

– transporto priemonės grąžinimo aktą, kuriame aprašoma visa nustatyta žala;

– žalos nuotraukas;

– remonto išlaidų sąmatą, kuri gali skirtis pagal žalos rūšį (žr. aukščiau) ir administravimo mokestį už žalos šalinimą bei transporto priemonės laikiną nenaudojimą.

 

Jei norite užginčyti nustatytą žalą arba remonto išlaidas, turite susisiekti su mumis elektroniniu paštu arba raštu per 14 dienų nuo dokumentų išsiuntimo. Pasibaigus šiam 14 dienų laikotarpiui, „Europcar“ gali jums išrašyti sąskaitą faktūrą už remonto išlaidas ir administravimo mokestį.

3. Pretenzijos

Jei norite užginčyti jums pateiktą sąskaitą faktūrą už žalą, galite siųsti pretenziją mūsų ryšių su klientais skyriui: ecicustomerservice@europcar.com.

Taip pat galite pateikti pretenziją Europos automobilių nuomos taikinimo tarnybai (ECRCS) (http://www.ecrcs.eu/).

 

Print

Skambinkite dėl rezervacijų +370 5250 3420

Jūsų užsakymas
Verslui

Ta pati programėlė. Daugiau mobilumo.

Parsisiųsti Europcar programėlę skirtą iPhone, iPad ir Android dabar!

Svetainės žemėlapis Vartotojo vadovas automobilio nuomai Europcar nuomos punktai Europcar verslui Atsiliepimai Kontaktai Standartinės sąlygos

© Europcar Lithuania 2024